DenBlaaFasan.dk Antik - Retro - Design - Odense 

 Læssøegade 9, 5000 Odense C, Åbningstid: Tirsdag, Onsdag og Torsdag 15-17  Fredag 15-18  Søndag 12-16


BUTIKKEN

RETRO &  TEKSTIL

GLAS

KERAMIK

MØBLER

PORCELÆN

SKILTE & REKLAME

KITSCH

KORT, PLANCHER
    PLAKATER M.M.

BOGSTAVER

KASSER & DÅSER

LAMPER & LYS

SØLV & SMYKKER

INDUSTRIAL VINTAGE

JAGT OG NATUR

KUNST

GAMMELT LEGETØJ

DIN GAMEL SKOLE

SÆTTEKASSER

URE & ELTING


KØB & SALG


BUTIK ÅBENT

SÅDAN KØBER DU

NYHEDSMAIL

VI KØBER

KUNDER MENER

PRESSE

KONTAKT OS


INSPIRATION

Retro INDRETNING

Antik INSPIRATION

Design TRENDS


BAGGRUND

Fyn DANSK KERAMIK

Odense DANSK GLAS

Retro DANSK PORCELÆN

Antik DANSKE DESIGNERE


TRANSLATE

Fyn IN ENGLISH

Odense AUF DEUTSCH

Retro FOR NORSK


FACEBOOK TWITTER...

Odense FØLG PÅ FACEBOOK

Retro FØLG PÅ INSTAGRAM


ANDRE ANTIK

LINKS

RIS OG ROS
- det mener vores kunder og brugere ...

  

Du kan sende din kommentar eller forslag til vores netside eller fortæl hvad du synes om at handle med os. Du behøver ikke at have været kunde hos os - alle kommentarer er velkomne - også de kritiske.

- Du kan fortælle, om du var tilfreds med dit køb, med forsendelsen, med varens stand, med vores service før og under købet.
- Eller fortælle en lille historie
om, hvad du har brugt dit køb til, og hvad dine venner og bekendte siger, når de ser det. Vær gerne med til at inspirere andre til sjov, flot og anderledes indretning, eller os til, hvordan vi kan gøre det bedre.


SEND DIN KOMMENTAR - KLIK HER

 

 

Nedenfor er et uddrag af, hvad kunder tidligere har skrevet - efter en pause beder vi igen om tilbagemeldinger, og håber at du vil skrive !

 

Fra: Mette,  Nr Esterbølle Oktober 2014

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
HVAD KØBTE DU ? ........................................... Musselmalet kgl blækhus i porcelæn

BUTIK ELLER NET ? .........................................  Butik
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja

HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Flere gange om ugen

RIS OG ROS Sødeste og bedste betjening jeg længe har mødt. Imødekommende og nede på
jorden. Tak for det. Jeg er så glad for mit blækhus og jeg kommer igen en
dag for det er så god en butik.


Fra: Brita Hauge i Odense Oktober 2014

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
HVAD KØBTE DU ? ...........................................
Gyngestol, Mussel, Jalosiskab, med mere

BUTIK ELLER NET ? .........................................  Butik
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja

HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Flere gange om ugen

RIS OG ROS Blander de gamle ting med super smarte. Den Blå Fasan er en hyggelig butik
hvor man får en god betjening.


Fra: Caroline i Lyngby Maj 2014

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
HVAD KØBTE DU ? ........................................... Fransk Gadeskilt 

BUTIK ELLER NET ? .........................................  Net
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja

RIS OG ROS Utrolig tilfreds, varen kom fint frem og var forsvarligt pakket ind. Stand fuldstændig som beskrevet på hjemmesiden og fik god og personlig service. I sandhed en af mine yndlings antik og interieur  butikker, med meget rimelige priser.


 

Fra: Lars i Kalundborg April 2013

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
HVAD KØBTE DU ? ........................................... KOKA service 

BUTIK ELLER NET ? .........................................  Net
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja

RIS OG ROS Mange tak for den flotte og meget forsvarlige indpakning. Det var en fornøjelse at pakke delene ud.


 

Fra: Eva i Hadsten December 2012

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
HVAD KØBTE DU ? ........................................... Knud Kyhn figur 

BUTIK ELLER NET ? .........................................  Net
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja

HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Et par gange om måneden
RIS OG ROS Meget tilfreds. Varen var fejlfri, perfekt emballeret. Handler her helt sikkert igen


 

Fra: Deji i Tokyo November 2012

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
HVAD KØBTE DU ? ........................................... Forskelligt keramik 

BUTIK ELLER NET ? .........................................  Net
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja

HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... ?
RIS OG ROS   
Hope all is well. Today I received a parcel. There is no broken item. Thank you for perfect packing.
All of items are very good and I like very much. And I'm suprised and delighted because you send me a "bonnie" pot. Is it a gift from you?

   Thank you for your kindness. I hope meet you sometime in the future.

 

Fra: May-Britt i Søborg August 2012

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
HVAD KØBTE DU ? ........................................... Potteskjuler fra Aluminia 

BUTIK ELLER NET ? .........................................  Net
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja

HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Et par gange om måneden
RIS OG ROS Er super tilfreds med leveringen og betjeningen fra Den blaa fasan - super hurtig levering og rigtig godt pakket ind - handler helt sikkert her igen


Fra: AJV i Sønderjylland August 2012

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
HVAD KØBTE DU ? ........................................... Aluminia Stel

BUTIK ELLER NET ? .........................................  Net
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja

HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Ofte
RIS OG ROS Så er mine varer netop ankommet - Aluminia, Anne Sofie. Alt i super fin stand:-) Så tak for en god handel.


Fra: C. G. in Sydney, Australia, 09. februar 2012

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Yes
HVAD KØBTE DU ? ........................................... Royal CPH Piet Hein Plates

BUTIK ELLER NET ? .........................................  Net
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Yes

HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Occationally
RIS OG ROS Thank you so much for posting the 3 plates arrived safely and we are so happy for them. Thank you for packaging so well.


Fra: Solveig, Fredericia, 27. september 2011 

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
HVAD KØBTE DU ? ........................................... Thekande Trankebar

BUTIK ELLER NET ? .........................................  Net
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja

HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Flere gange om ugen
RIS OG ROS Er yderst tilfreds med varen. Forøvrigt, en behagelig tlf. samtale, med ejeren af Netbutikken før køb. Det var en go`indpakning af varen, ville
aldrig senere være bange for at handle og modtage en defekt vare. Tak for en hurtig og særdeles god service


Fra: Henrik, Bramming, 26. september 2011 

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
HVAD KØBTE DU ? ........................................... Model af motor

BUTIK ELLER NET ? .........................................  Net
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja

HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Flere gange om ugen
RIS OG ROS
Godt beskrevet og god indpakning,super service


Fra: Hanne, Skjern, 26. august 2011 

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
HVAD KØBTE DU ? ........................................... Forskelligt glas

BUTIK ELLER NET ? .........................................  Net
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja

HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Flere gange om ugen
RIS OG ROS Meget fin service, hurtig svar, meget omhyggelig indpakket, hurtig
forsendelse


Fra: Gudrun, Skjern, 13. april 2011 

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Nej
HVAD KØBTE DU ? ........................................... En Halskæde

BUTIK ELLER NET ? .........................................  Net
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja

HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Flere gange om ugen
RIS OG ROS Tusind tak for
den smukke/søde halskæde.Den er jeg meget glad for. Fik een i konfirmationsgave af mine søskende i 1959 som jeg har mistet for mange år siden, så det er næsten ren nostalgi :o) Tak for hurtig levering og din seriøsitet. Det har været en fornøjelse at handle med dig.


Fra: Mathilde Johansen, Odense, 20. januar 2011 

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
HVAD KØBTE DU ? ........................................... Isbjørn, postkasse, bogstaver m.m

BUTIK ELLER NET ? .........................................  Begge
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja
HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Flere gange om ugen
RIS OG ROS Jeg syntes både butikken og hjemmesiden er rigtig tilfredsstillende der er flere billeder af en vare og en god beskrivelse. I butikken er der en god stemning og suveræn betjening. Det eneste "ris" jeg har er at jeg gerne vil havde i havde en større butik med flere ting ;)


Fra: Anne Birte, Virum/Frederiksberg, 18.oktober 2010 

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
HVAD KØBTE DU ? ........................................... Planche, Krokodille

BUTIK ELLER NET ? .........................................  net
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja
HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Flere gange om ugen
RIS OG ROS. I er helt klart en af mine ynglingsbutikker på nettet, I har fantastiske ting, og det er en fryd at kigge Jeres side igennem. Hvis jeg skulle komme med et forslag vil det helt klart være, at I skal være bedre til at sende mails ud, når I får nye ting på siden, jeg syntes, at det er fortrinsvis sjældent, at de kommer. Men jeg kigger på Jeres side flere gange om ugen, og drømmer om alle de finurlige ting I har! Tusind tak for en skøn butik
Svar fra DBF: Tak for de pæne ord - og for forslaget om mails. Du har helt ret, vi har svært ved at nå at sende vores nyhedsmails, men vi arbejder på det, og vi er glade for at høre, at vores kunder synes om dem. Tak for et godt forslag.


Fra: Claudia, Tyskland, 8. juli 2010 

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
HVAD KØBTE DU ? ........................................... Milla Tallerkener, som blev sendt sammen med varer fra anden dansk butik

BUTIK ELLER NET ? .........................................  net
VAR DU TILFREDS med
varen og vores service ? ... Ja
HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Et par gange om måneden
RIS OG ROS.
Hallo und guten Tag, Ich möchte mich bedanken für die reibungslose Zusammenarbeit mit Jytte und Ole wegen der schönen Milla-Teller!
Es hat alles ganz wunderbar geklappt und ich bin sehr glücklich! Mit freundlichen Grüßen, Claudia L


Fra: Jørn, Odense, 17. april 2010 

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
HVAD KØBTE DU ? ........................................... Danmarkskort og Le Klint Lampe

BUTIK ELLER NET ? .........................................  Begge
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja
HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Et par gange om måneden
RIS OG ROS. God og tillidsfuld betjening, varerne levede op til mine forventninger både mht. stand og pris ;-)


Fra: Helle, Holstebro, 12. april 2010 

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
HVAD KØBTE DU ? ........................................... bl.a glas

BUTIK ELLER NET ? .........................................  Net
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja
HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Flere gange om ugen
RIS OG ROS. Jeg har bl.a købt glas igennem jeres netside og har altid været fuldt tilfreds. Alting er pakket forsvarligt ind og jeg får altid hurtig svar på, om varen bliver sendt til mig. Spændende netside, som altid er værd at kigge på.


Fra: Henrik, 11. april 2010 

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
HVAD KØBTE DU ? ........................................... Kongemærker

BUTIK ELLER NET ? .........................................  Net
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja
HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Et par gange om måneden
RIS OG ROS. Tilfreds med varen - men den var ikke beskrevet helt - der var navnetræk indgraveret på bagsiden, hvilket godt kunne have været bemærket på hjemmesiden.
SVAR FRA DBF: Vi beklager at have overset indgraveringen, så den ikke var nævnt i beskrivelsen, og tager naturligvis varen retur, hvis den ikke lever op til forventning - men vi kan se at du trods alt var tilfreds med handlen - mvh.


Fra: Tina, Frederikssund, 8. april 2010 

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
HVAD KØBTE DU ? ........................................... Glasvarer

BUTIK ELLER NET ? .........................................  Net
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja
HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Et par gange om måneden
RIS OG ROS. Jeg var meget tilfreds med at handle hos Den Blå Fasan over nettet.
Jeg havde købt to Jelly-glas. Men desværre var den ene smadret under Post Danmarks hårdhændet behandling, for glasset var forsvarligt pakket godt ind i bobelplast samt pap og kasse. Det er jo det der kan ske, og det skrev jeg så til DBF, Men her var der ingen smalle steder, de sendte straks en ny. Og man må sige, det er jo den risiko man løber, ved at få sendt ting og sager. Så jeg er meget tilfreds. Og disse Jelly-glas som er glasforme til desserter, de er simpelthen så søde med løgblomster og helt vidunderlige med hyacinter.


Fra: Alex, Roslev, 6. januar 2010 

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
HVAD KØBTE DU ? ........................................... Udstoppet Måge

BUTIK ELLER NET ? .........................................  Net
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja
HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Fra 1 til 3 gange om måneden
RIS OG ROS. Jeg er meget tilfreds med varen. God service og god information angående købet. Den var godt pakket ind. Vil helt sikkert ind på jeres hjemmeside igen for at kigge.


Fra: Benthe, Århus, 9. dec. 2009

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
HVAD KØBTE DU ? ........................................... forskellige ting

BUTIK ELLER NET ? .........................................  Net
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja
HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Ca. en gang om ugen
RIS OG ROS. Jeg har været meget tilfreds med det i har sendt mig, og jeg synes der er en meget fin service. Dejligt at man kan få svar på spørgsmål på mail.


Fra: Sandra, Århus, 7. dec. 2009

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
HVAD KØBTE DU ? ........................................... Skammel, 2 bakker, skab

BUTIK ELLER NET ? .........................................  Net
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja
HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Flere gang om ugen
RIS OG ROS. Super god service! Dejligt med så hurtige svar via mail (der går ikke længere end et døgn) Stol trygt på den bedste service


Fra: marianne, Skagen, 17. november

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
HVAD KØBTE DU ? ........................................... Facadebogstaver + facadebogstaver med lys

BUTIK ELLER NET ? .........................................  Net
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja
HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Ca. en gang om ugen
RIS OG ROS. Super god service og sikker/ hurtig lervering. Vender helt sikkert tilbage


Fra: ?? 17. november

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
HVAD KØBTE DU ? ........................................... Facadebogstaver

BUTIK ELLER NET ? .........................................  Net
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... J
a
HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Et par gange om måneden
RIS OG ROS. Fin service og god levering.


Fra: Christina Ulrikka, Århus 5. november

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
HVAD KØBTE DU ? ........................................... trådruller

BUTIK ELLER NET ? .........................................  Net
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja
HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Ca. en gang om ugen
RIS OG ROS. Hurtig levering og fin vare:-) super tilfreds


Fra: Camilla Weber, København, 30. oktober

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
HVAD KØBTE DU ? ........................................... Et skolekort

BUTIK ELLER NET ? .........................................  Net
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja
HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Et par gange om måneden
RIS OG ROS. Rigtig god service, stor fleksibilitet i forbindelse med købet - kan kun anbefale at købe via nettet!


FRA: Vinnie, Linå, 10. okt. 2009

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
HVAD KØBTE DU ? ........................................... Sukkertænger

BUTIK ELLER NET ? .........................................  Net
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja
HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Et par gange om måneden
RIS OG ROS. Alt fungerede upåklageligt- Stor tilfredshed herfra.


FRA: Christine Mohr, Brovst, 9. okt. 2009

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
HVAD KØBTE DU ? ........................................... Anders And Lampe

BUTIK ELLER NET ? .........................................  Net
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja
HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Flere gange om ugen
RIS OG ROS. Flot service og hurtig forsendelse. Jeg er meget tilfreds!


FRA: Nina, Sydals, 5. okt. 2009

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
HVAD KØBTE DU ? ........................................... køkkenur og smedejernsheste.

BUTIK ELLER NET ? .........................................  Net
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja
HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Cirka en gang om ugen
RIS OG ROS. Varerne levede helt op til mine forventninger. God service og hurtig levering. Jeg var spændt på, om varerne klarede turen til Als uden at gå i stykker, men det var pakket godt og grundigt ind, så det var ikke et problem


FRA: Kirsten København, 5. okt. 2009

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
HVAD KØBTE DU ? ........................................... dejfad, madkasse, blomsterstativ, et skab til en million sytrådsruller, tørrestativ.

BUTIK ELLER NET ? .........................................  Net
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja
HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Et par gange om måneden
RIS OG ROS. Jeg har købt 5 ting :-) Herfra skal lyde en stor tak for en meget fin service: Prompte svar, gode beskrivelser og ekstra billeder, nem betaling og en venlig og præcis levering til København (ovenikøbet med refundering af en af de fem ting, jeg havde købt, som viste sig at være en smule skrøbelig). Jeg glæder mig til at få mulighed for at kigge indenom i forretningen på Fyn!!


FRA: Christina, Frederiksberg, 5. okt. 2009

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
HVAD KØBTE DU ? ........................................... Ældre brevpresse i glas

BUTIK ELLER NET ? .........................................  Net
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja
HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Cirka en gang om ugen
RIS OG ROS. Meget fin service. God information undervejs, om levering m.m. Varen var forsvarligt pakket ind, da jeg modtog den med posten.


FRA: Sara, København V, 5. okt. 2009

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
HVAD KØBTE DU ? ........................................... Vinglas

BUTIK ELLER NET ? .........................................  Net
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja
HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Det er første eller anden gang jeg besøgte siden
RIS OG ROS. Hurtigt svar på spørgsmål på mailen, hurtig levering lige til døren - og rigtig flotte glas der så ud som nye...til en god pris.


FRA: G.M.J. Ry, 23. sept 2009

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
BUTIK ELLER NET ? .........................................  Net
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja
HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Flere gange om ugen
RIS OG ROS. Jeres service er helt i top.Hurtigt svar på mails. Altid villige til at reservere en vare, og ingen problemer med at returnere, hvis købet fortrydes. Yderst behagelig betjening i butikken.Og så er I rigtig gode til at finde smukke og spændende ting.


FRA: Tage Dideriksen, Hellerup, 9. sept 2009

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
BUTIK ELLER NET ? .........................................  Net
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja
HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Ca. en gang om ugen
RIS OG ROS. Vi var yderst tilfreds med varelevering, betaling og den venlige behandling vi fik hos den blaa fasan. Vi kommer trygt igen, når vi ser noget mere. Tak for god snak på nettet.

INSPIRATION TIL ANDRE: Vi købte tallerkener mrk. AnneSophie til vort barnebarn, som også hedder AnneSophie. Hun samler på dette stel, så vi ser efter mere.


FRA: Marianne Rønhave Schween, Herning, 8. sept 2009

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
BUTIK ELLER NET ? .........................................  Net
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja
HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Et par gange om måneden
RIS OG ROS. Servicen var upåklagelig - og en skrøbelig ting var emballeret helt forsvarligt. Jeg købte en petroleumslampe - dog med et lille minus - der var ingen væge i lampen, selv om der i beskrivelsen stod at der kun manglede at blive påfyldt olie.


FRA: Lis, Skive, 8. sept 2009

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
BUTIK ELLER NET ? .........................................  Net
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja
HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Ca. en gang om ugen
RIS OG ROS. Jeg har lige modtaget en pakke med to meget fine ting af glas. De var MEGET omhyggeligt pakket ind og sendt.Jeg har fået en rigtig god betjening hele vejen igennem.Overførsel af betaling med netbank går rigtig nemt og hurtigt.


FRA: Lene, 7. sept 2009

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
BUTIK ELLER NET ? .........................................  Net

HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Dette er første eller anden gang jeg besøger siden.
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja
RIS OG ROS. Udmærket service.


FRA: Pia, Haslev, 2. september 2009

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Ja
BUTIK ELLER NET ? .........................................  Net
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja
HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Ca. en gang om ugen
RIS OG ROS. SUPER service! Hurtig levering, hurtigt svar ved spørgsmål - alt i alt en meget fin oplevelse.
INSPIRATION TIL ANDRE: Jeg samler på skilte i alle afskygninger - Den blaa fasan er et rigtigt godt sted at finde den slags sjove og skæve indslag til boligen.


FRA: Marianne Schween, Herning, 1. sept 2009

KAR DU KØBT varer hos DBF ? ............................ Nej

HVOR OFTE besøger du vores netside ? ............... Dette er første eller anden gang jeg besøger siden.
VAR DU TILFREDS med varen og vores service ? ... Ja
RIS OG ROS. Har indtil nu kun haft forespørgsler og har reserveret varer, men har fået en rigtig god service. Ang hjemmesiden er det dejligt, at der er flere billeder af de forskellige varer og at der er en udførlig skriftlig beskrivelse. Hjemmesiden er meget nem at bruge og det virker nemt at handle hos jer.



SEND DIN KOMMENTAR ELLER ET FORSLAG TIL HVORDAN VI GØR VORES NETSIDE BEDRE - KLIK HER